tirsdag den 7. juni 2011

Træls

Brev sendt til Danmarks Folketing, Kirken og Kongen - Deres Kongelige Højheder iform af hofmarskallatet.


***


Sune Auken og Hans Fink kan ikke bevilges underhold af fælleskassen som undervisere i Danmark. Dertil rækker deres forstandige indsigter ikke. Jeg mener, man ønsker åbenbart ikke at lade meningstilkendegivelser råde. Hvad Sune Auken angår, bliver facebook flittigt brugt. Jeg er hans facebook-ven, med det formål at yde en kommentar, han og jeg, tillige de nærværende, kan opnå fordel af - SÅFREMT han, vi og os i almindelighed ikke falder for den amerikanske-dermed-romersk-katolske-administrative omgivelse, der med andre ord gør det muligt at sortere i hvilke udtalelser, man ønsker hørt og hvilke man ej ønsker hørt. 

Min afstandtagen til den måde at føre debat-kultur, hvadend der er tale om akademiske, journalistiske eller politiske idioter, handler meget konkret om, at der er alt for mange mennesker, der undsiger sandheden, altimens de forsøger at opretholde en stilling og en profil udadtil, der INTET har med gavn af navn for danske vilkår - derimod alt med løgnens splid af gøre. 

Formår Det Danske Folketing ikke at skelne mellem, hvad der er dansk, samt tillige formålstjenesteligt for de danske slægters oplysende og helbredende forehavede i det hele hellige foretagende - SÅ FORBEHOLDER JEG, Jens Haarup Mortensen, MIG RET TIL AT BÆRE VÅBEN; underforstået, så klare afgørelser i sandhedens oplysningstrolige tjeneste kan falde. Jeg gentager: Såfremt Det Danske Folketing ikke kan finde en vej for vor ytringspligt i hjertegod som også vikongetro menneskeforstand, så vil samtlige statsansatte over én fucking jødisk-islamisk-og-romersk-katolsk kam leve i frygt for deres liv og afkom.

Det er ikke mig, der truer - men det er strafbart ikke at tale sandt i retten ud fra den hjertelig livsnære forstand, at man ikke må lyve. Desuden er det sådan set og derhen ad: At betragte som landsforræderi ikke at høre efter, samt derved vanskeliggøre de irrettesættende ytringer man som ligeværdig dansk landsmand gør, på trods af de SATANS-ADMINISTRATIVE-TEKNOLOGISK-TEKNOKRATISKE muligheder for at TIE oplysningstrolige danske JENS ihjel.

Hvad Hans Fink og slæng i hele Århus-Universitet angår, så skal de STRAFFES ud fra det oplysningstrolige ævred, der er vort samfunds dagsorden. Medmindre at MF fortsat ønsker at adlyde Mohammed-bønnen med røven i vejret: åh nej far, ik' igen - endsige jødepikkens åndsvid, tildels gennem folkekirken: du skylder mig din kusse for min troskab! - Jeg mener, Hans Fink er jo ikke sådan, nej, han er bare indsmurt i oldgræsk-romersk-latinsk universitas-delfinnarrehus mentalitet uden at kende det oplysningstrolige danske samfund per slægtsgivent kød. Og mere vigtigt, i hans position, per sprog, forstand, oplysningstrolig pligt og undervisning i kongens navn: uden af kende det som menneskedansker af gudlivets Danmark. 

Jeg har intet imod begge de hernævnte danske menneskemænd som person, men derimod særdeles meget imod deres indskolede sygdom, med andre ord det faktum: At de underviser en masse unge i noget, der intet kan bibringe Danmark, det danske samfund. Jeg er ligeglad med diverse grunde, sålænge, der ingen dansk offentlighed er at lade sådanne være hørt i. Og jeg synes i det hele taget at det er synd, at der enten skal lig på bordet eller for den sags skyld en forrykt overtagelse af ulændinge, der intet kender til Danmarks oplysningstrolige ærinde - førend de satans lurepassere, der ikke gør arbejdet, men tager patent på sproget i folkemunden via det ene kuld efter det andet på landets universiteter, kan mærke, hvorved skyld og ansvar overfor den  oplysningstrolige danske befolkning står.




--
Nkh. JENS HAARUP MORTENSEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar